Dzisiaj każdy może napisać w zasadzie wszystko na każdy temat. Efektem tego jest wiele nieprawdziwych informacji, które krążą po internecie. Jakie są najczęściej spotykane fałszywe informacje odnośnie copackingu ? Niestety jest ich całkiem sporo – najważniejsze zostaną przedstawione poniżej…
1) copacking to nic więcej jak po prostu przepakowywanie produktów
Przede wszystkim trzeba tu powiedzieć, że zasadniczo copacking dzisiaj obejmuje naprawdę wiele różnych czynności i różne firmy prowadzą w zasadzie nieco odmienne strategie tutaj.
Zasadniczo bowiem konfekcjonowanie przesyłek to może być właśnie tylko i wyłącznie przepakowanie produktów. Jednak nie takie zwyczajne, bowiem tutaj przykłada się naprawdę sporą wagę do bezpieczeństwa i jakości takiego pakowania.
Najczęściej jednak copacking odnosi się do znacznie bardziej zaawansowanych czynności. A mianowicie firmy najczęściej dbają o całość opakowania – o jego design, wygląd, funkcje reklamowe, zgodność podanych informacji z tym, co powinno znajdować się według prawa na opakowaniu i wiele, wiele innych.
2) rodzaj opakowania produktu nie ma znaczenia na ilość klientów
Czy sami wybieramy produkt , który jest gorzej czy ładniej zapakowany? No właśnie – opakowanie spokojnie może się stać jedną z strategii reklamowych. Ładnie ciekawie zaaranżowane opakowanie czekoladek czy też wino transportowane i postawione na barze w estetycznej skrzynce z pewnością przyciągną więcej klientów.
3) bezpieczeństwo towaru nie zależy od copackingu
Jak zostało to wspomniane wcześniej – firmy te zapewniają właśnie takie przepakowywanie produktów, aby jak najbardziej zwiększyć bezpieczeństwo przechowywanych w środku towarów. Dzięki temu mogą być one transportowane na długie odległości.
4) konfekcjonowanie przesyłek przez firmę zewnętrzną związane jest z wyższymi kosztami
Niektórzy sądzą też, że zatrudnienie profesjonalnej firmy zajmującej się copackingiem wiąże się naprawdę z wysokimi kosztami. Generalnie jednak warto się zastanowić, ile będzie kosztowało nas jako firmę wykonanie opakowań u siebie – kupienie wszelkich maszyn, zatrudnienie pracowników, zainwestowanie w specjalistów od reklamy czy opakowań i etykietek… Pamiętamy bowiem, że opakowanie nie tylko ma być ładne, leć również jeszcze ma zawierać konkretne, określone prawnie informacje. Nawet wykonanie tych wszystkich czynności nie zapewni nam w zasadzie pewności odnośnie tego, że zapakujemy towary tak dobrze jak profesjonalna firma