Sprzedaż wysyłkowa – w co pakować produkty, aby nie ucierpiały w czasie transportu?

Posted on

Przedsiębiorcy, którzy oferują sprzedaż wysyłkową przeżywają prawdziwy rozkwit swojej działalność. Ze względu na zdalną pracę i naukę ludzie decydują się na zamawianie przez Internet większości sprzętów, a nawet żywności i ubrań. Przedsiębiorcy muszą zapewnić bezpieczeństwo produktów na czas wysyłki, a jednocześnie nie podnosić cen. Dlatego hurtownia kartonów może być rozsądnym miejscem do zakupu dużej ilości opakowań i innych artykułów niezbędnych do pakowania.

Negocjacja ceny – dlaczego najlepszym miejscem, aby kupić kartony jest hurtownia?

Jedną z największych zalet jakie ma zakup opakowań w masowej ilości jest to, że Hurtownia kartonów jest nie tylko dobrze zaopatrzona, ale istnieje również możliwość indywidualnej negocjacji cen. Zazwyczaj dla lojalnych kupujących, szczególnie jeśli zamawiają duże ilości, oferowana jest zniżka procentowa. W przypadku częstych zakupów nawet nieznacznie niższa cena będzie miała duży wpływ na finalny koszty. Dodatkowo gdy chodzi o kartony hurtownia jest miejscem, gdzie kupić można praktycznie wszystkie rozmiary.

Skuteczne i estetyczne zapakowanie przesyłki jako element strategii marketingowej

Jednak odpowiednie zapakowanie przesyłki ma znaczenie przede wszystkim dla klienta. To on końcowo ocenia czy produkt dotarł w stanie nienaruszonym. Dlatego tak ważne jest zadbanie nie tylko o logowane pudełko czy taśmę pakową, ale również o jakość tych artykułów. Klient ma wtedy poczucie, że firma potraktowała go z szacunkiem i chętnie wraca do zakupów z konkretnego sklepu.

Sprzedaż wysyłkowa – o czym należy pamiętać?

W sprzedaży wysyłkowej zdecydowanie trudniej nawiązać przyjacielski kontakt z klientami. Dlatego trzeba używać drobnych sygnałów. Gdy chodzi o pakowanie i kartony hurtownia może oferować usługę personalizacji opakowania, ale to nie wszystko. Warto do paczki dorzucić drobny podarek, czy nawet ulotkę z podziękowaniami. Można pokusić się nawet o personalizowanie notatek tego typu. To drobny gest, który z pewnością będzie doceniony przez kupującego.